Beton architektoniczny
Just another WordPress site

Posts Tagged ‘kamień dekoracyjny wewnętrzny’

Betonowe stropy grzejne

Posted in Uncategorized  by admin
June 26th, 2018

Betonowe stropy grzejne można również wykonać z wtopionymi pustakami albo – oddzielnie od stropu konstrukcyjnego – jako stropy grzejne podwieszone. W tym ostatnim przypadku trzeba zawsze stosować specjalne deskowanie do przygotowywania stropu grzejnego. Takie stropy grzejne są jednak lżejsze od stropów omówionych po- przednio, przy czym pojemność cieplna stropu jest mniejsza, a przez to poprawia się zdolność regulacyjna całego urządzenia ogrzewczego. Dalsze rodzaje stropów grzejnych są podane w Literaturze specjalistycznej. Ogrzewanie rurami miedzianymi. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘kamień dekoracyjny wewnętrzny’

Betonowe stropy grzejne

Posted in Uncategorized  by admin
June 26th, 2018

Ostatnio, w coraz szerszym zakresie znajdują zastosowanie ogrzewania sufitowe, w których strop konstrukcyjny jest całkowicie oddzielony od stropu grzejnego. Rury grzejne są przy tym zawieszone na stropie nośnym, a stykają się z lekkim stropem pokrytym wyprawą. Dla polepszenia oddawania ciepła nasuwa się na rury nakładki blaszane (żebra), którymi ciepło przepływa do warstwy tynku. Jako przykład podano wykonanie stropu grzejnego typu Stramax. Pod stropem nośnym umieszczono ruszt z łat a, do którego umocowano podkładki stalowe b dla wężownic grzejnych f. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘kamień dekoracyjny wewnętrzny’

Betonowe stropy grzejne

Posted in Uncategorized  by admin
June 26th, 2018

Budynek niski. Na zewnątrz wzdłuż ścian otwarte poddasza . Obora uniwersalna na 20 krów dojnych . Budynek podłużny z oknami w ścianach ze stropem i ewentualnie ze strychem. Wozownia. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘kamień dekoracyjny wewnętrzny’

Betonowe stropy grzejne

Posted in Uncategorized  by admin
June 26th, 2018

Samochody powinny wjeżdżać do garażu tyłem.
Garaże na samochody ciężarowe . Większość samochodów ciężarowych garażuje pod otwartym niebem, co w warunkach zimowych jest bardzo niekorzystne. Przy dużej liczbie jednostek projektuje się zajezdnie stanowiące duże hale nie podzielone na boksy z szeregiem bram wjazdowych. W wypadkach garażowania pojedynczych samochodów ciężarowych (bez przyczepek) należy przewidywać boksy o wymiarach 4 X 8 m i wysokości od 2,80 do 4 m. Szerokość i wysokość bram powinna odpowiadać wymiarom samochodów. Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries